توری پنجره دوجداره upvc قوسی

توری پنجره دوجداره upvc قوسی, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری پنجره دوجداره upvc قوسی

بهرام پروهان

مشتریان عزیز می توانند توری ها را در انداره و اشکال مختلف با توجه به نیازشان سفارش دهند. قیمت توری پنجره دوجداره upvc قوسی همانند دیگر توری ها می باشد و تنها نوع بازشو انها باهم تفاوت قیمت دارند. توجه داشته باشید برای سفارش توری پنجره دوجداره upvc قوسی با اشکال خاص باید به شرکت های معتبر ساخت توری پنجره دوجداره upvc قوسی مراجعه نمود.
 تمامی توری پنجره دوجداره upvc قوسی تولید شده در شرکت های معتبر، دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند. شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های استاندارد موفق شده است که تمامی پنجره های با اشکال خاص و پنجره دوجداره upvc قوسی را تولید نماید. توری پنجره دوجداره upvc قوسی در غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع توری پنجره دوجداره upvc قوسی است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد.استفاده از پنجره های چندضلعی و با اشکال خاص بسته به طراحی و معماری ساختمان دارد .در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل یو پی وی سی ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد.معماران و طراحان ساختمان با سلایق خاص همیشه به دنبال یافتن و اجرای پروژه های منحصر بفرد و خاص هستند. شاید یکی از دلایلی که بعنوان نقاط ضعف پنجره های دوجداره یو پی وی سی نسبت به انواع پنجره آهنی و فلزی مطرح است، همین عدم انعطاف پذیری پروسه تولید توری پنجره دوجداره upvc قوسی با نظر طراحان تصور شود.
توری پلیسه ای بیشترین بازار را به خود اختصاص داده و از نظر قیمت نیز در سطح بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد البته لازم به ذکر است که توری پلیسه ای دارای مزایای بیشتری می باشد و پیشنهاد ما نیز استفاده از توری پلیسه ای است.
قیمت توری درب پنجره یوپی وی سی ( upvc ) و آلومینیوم به صورت متراژ محاسبه شده و هزینه ای نیز بایت نصب توری به قیمت کل اضافه میشود. توری پنجره دوجداره upvc قوسی که توسط شرکت به فروش می رسد دارای قیمت مناسب و استاندارهای لازم بوده و دارای ضمانت می باشند و نصب آن نیز با دقت بالا توسط افراد متخصص انجام می شود.

توری جمع شو


انعطاف پذیری در طراحی توری پنجره دوجداره upvc قوسی وبا اشکال خاص فقط به اشکال هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های یو پی وی سی با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی جهت ساخت انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. توری پنجره دوجداره upvc قوسی و با اشکال خاص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مستحکم می شوند.
توری پنجره دوجداره upvc قوسی
برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره های خود را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه لذت ببریم، اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. در این مواقع توری پلیسه توصیه میشود که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است. این توری ها علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میشود و در برابرنورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است.
توری پلیسه پنجره upvc با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد، این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می گویند.توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.
دو نوع توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.
توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند.

توری ضد حشره
خصوصیات یراق خوب برای توری پنجره دوجداره upvc قوسی به شرح زیر است:
۱-تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:
از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله میتواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن توری پنجره دوجداره upvc قوسی می گردد.
متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت توری پنجره دوجداره upvc قوسی از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در توری پنجره دوجداره upvc قوسی با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.
۲–آبندی کامل توری پنجره دوجداره قوسی:
در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: